Länge sen..

Länge sedan jag var inne på min blogg.. hittade många sköna bilder här.. minnen ^^ som man knappt mins ;)

på väg till danmark startar "festen" 7.30 på morgonen...
marcus decka minst tre gånger, stal en tvålkopp å hotade kassörskan på badhuset ^^
Mattias frös, var skit arg å ville hem.
systararna karlsson garvar hejdlöst åt kaoset.
men hur kan nån förvänta sig att dagen inte skall bli kaos när man börjar dricka 7.30?


Lyckorna bryggan! <3



Inte konstigt minnet blir svagt när knapt nån kan hålla upp ögonen å se vad som händer


Många glas för bara tre personer kan man kanske tycka, jag klagade inte, de va inte jag som betalade ^^
sen varför man måste dricka alla sorter på en gång ja de gör man när de inte e man själv som betalar ^^


släckten e värst! ;)
Mattias å marcus

marcus river jennie å mattias lägenhet :D men han har alltid fishermansfriend redo i högsta hugg!


varför han river allt? jo någon hade med sig en dunk med mystiskt innhåll..



ska man på full moon party på koh panang så e de bäst man har en plastpåse på huvet
så man smälter in, de är diskret å bra! god thinking


att gå konstigt kläd är de fler som e bra på


Sen att jag e en jävel på rita hör väl inte hit men what the fuck ;)

Av Moa Karlsson

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0